خرید کارتن خرما

خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی استراتژیک و صادراتی ایران است که در انواع مختلف تولید می شود.

شرکت ها برای ارائه این محصول به بازارهای داخلی و خارجی نیاز دارند که برای خرما و فرآورده های آن بسته بندی مناسبی را تهیه کنند .

هدف اصلی در بسته بندی خرما این است که در فاصله زمانی انبارداری- حمل و نقل و توزیع و تا رسیدن به دست مصرف کننده مشخصات مهم خرما حفظ شده و از صدمات و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

کارتن خرما در انواع مختلف در بازار امروز توزیع می شود.

کارتن معمولی:

این کارتن کف و در عرفی دارد و از بالا و پایین به فرم رایج کارتن های ساده و چهار لتی ، باز و بسته می شود.

کارتن تلسکوپی:

این نوع کارتن از محبوبیت خاصی بر خوردار است. در این نوع بسته بندی در بر روی بدنه ی اصلی سوار می شود. به فرمی که کارتن ازدو تکه جداگانه تشکیل شده است.

کارتن دستگیره دار:

در این نوع کارتن دستگیره از جنس خود کارتن طراحی می شود. که بخاطر جمع شدن دسته و سهولت انبارداری بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

کارتن فانتزی:

انواع متفاوتی از کارتن که در دسته کارتن های فانتزی قرار می گیرند تا کنون برای بسته بندی خرما و رطب به کار رفته اند. استفاده از این نوع کارتن ها برای بسته بندی انواع خرما و رطب مضافتی به منظور صادرات توصیه می شود.

چه قصد تولید و بسته بندی خرما خارج از کشور را داشته باشید و چه هدف شما ورود و ارتقا در بازار خرما کشور باشد، باید به بسته بندی محصول دقت کنید و موارد مهمی را مدنظر داشته باشید. صادر کننده، وارد کننده، فروشنده کل و جز و در نهایت مشتری دلایلی برای بیشتر هزینه کردن در زمینه بسته بندی دارند. آنها توقع دارند با هزینه بیشتر برای بسته بندی ، کالای باکیفیت تری خریداری کنند.

1- تغییر شکل ظاهری

2- فساد زود هنگام
 

شرکت کارتن سازی آیین با بیش از چندین سال سابقه و متخصص در تولید انواع ورق و کارتن، کارتن بسته بندی، کارتن میوه است. همکاران ما آماده پاسخگویی تلفنی به نیازها و درخواست ها و همچنین ثبت سفارش های مشتریان محترم هستند.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند