قیمت کارتن بسته بندی بادام زمینی

کارتن بسته بندی آجیل و خشکبار در طرح های بسیار متنوع و با ظرافت های متفاوت تولید می شود و همواره در انواع محصولات مختلف آجیل و خشکبار دارای ویژگی های خاصی است که با یکدیگر متفاوت می باشند.

بادام یکی از خاص ترین سوغات کشورمان است که نوع بسته بندی آن می بایست این محصول را در برابر فشار، گرما، گرد و غبار و انواع آلودگی های دیگر حفاظت کند.

انواع کارتن بسته بندی آجیل

آجیل را می توانید به صورت های مختلفی بسته بندی کنید که در این میان ایده بسته بندی مقوایی متداول ترین نوع بسته بندی از لحاظ اصولی و کاربردی برای عرضه آجیل به بازار های داخلی و همچنین به عنوان خشکبار صادراتی به حساب می آید.

بادام را به چند صورت صادر میکنند مغز بادام، بادام منقا و بادام با پوست. اینان گونه های صادراتی بادام میباشند. طراحی خاص و دل نشینی که مشتری و مصرف کننده را به سمت کالا بکشاند، طراحی های خاص آن است.

طراحی جدیدترین بسته بندی خشکبار باید به گونه ای باشد که باعث سهولت در حمل شود. جعبه خشکبار باید دارای طراحی باشد که هنگام جا به جایی باعث سهولت حمل محصول شود.

کارتن بسته بندی، می باید دارای شکل و طراحی مناسب باشد. این کارتن بسته بندی، راهی برای جلب نظر مشتری بوده و رقابت را افزایش می دهد. جذابیت را مدل و نوع چاپ آن خلق می نماید.

آیین پک متخصص در تولید انواع کارتن و جعبه های صادراتی می باشد. کارتن بسته بندی بادام زمینی یکی از انواع کارتنهای تولیدی آیین پک می باشد.

 

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند