قیمت کارتن بسته بندی سیب صادراتی

سیب، مانند اکثر میوه ها، با اندک فشاری دچار آسیب و پوسیدگی می شود. به همین دلیل تولید کنندگان آن به دنبال کارتن هایی برای بسته بندی می گردند که از کیفیت بالایی برخوردار باشند

کارتن های سیب باید محکم و بادوام باشند و در داخل بسته بندی باید جای هر سیب به صورت مجزا مشخص شده باشد. همچنین درب سیب باید حتما کارتنی باشد تا قابلیت جذب رطوبت را داشته باشد و از پلاسیدگی سیب ها جلوگیری کند.

علاوه بر صادرات سیب به دیگر کشورهای جهان، بازار میوه فروش های داخلی هم پر است از سیب های رنگی که در داخل کشور تولید، حمل و عرضه شده اند.

کارتنهای سیب دایکاتی بدون دخالت دست و با دستگاه های پیشرفته برش و مونتاژ آنها انجام می شود و محصول نهایی یک کارتن بسیار شیک و خاص برای بسته بندی سیب درختی صادراتی است. 

علاوه برا کارتن های دایکاتی، در کارتن سازی ها برای اینکه استحکام و مقاومت کارتنهای سیب را افزایش دهند از لمینت کمک می گیرند که با قرار دادن چند لایه بر روی مقوا از نفوذ آب و رطوبت به لایه های میانی جلوگیری می کنند.

سیب صادراتی ممکن است در پک های متفاوتی عرضه شود اما کیفیت مقوا نیز بسیار حائز اهمیت است. ضخامت مقوا باید به حدی باشد که توان نگهداری وزن میوه ها را داشته باشد چرا که سیب درختی به عنوان یکی از میوه های سنگین در بازار شناخته می شود و برای صادرات باید مسافت بیشتری را طی نمود.

اگر قصد خرید کارتن سیب صادراتی دارید، از طریق شرکت آیین پک اقدام نمایید. ما برای شما سلامت محصولاتتان را ضمانت میکنیم.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند