کارتن بسته بندی گوجه صادراتی

کارتن بسته بندی گوجه فرنگی صادراتی با کارتن بسته بندی گوجه های داخلی متفاوت است؛ زیرا کارتن گوجه فرنگی صادراتی باید متناسب با شرایط سردخانه و حمل و نقل های طولانی باشد.

یکی از محصولات کشاورزی که در ایران خود را به عنوان یک محصول صادراتی استراتژیک معرفی کرده است گوجه فرنگی با تولید گلخانه ای می باشد.کارتن بسته بندی گوجه برای بازار داخل و یا صادراتی میتواند ابعاد مختلفی داشته باشد. کارتن بسته بندی به صورت سه لایه و پنج لایه و جعبه مقوایی، راهی برای عرضه کالاها و محصولات مختلف به بازار است.

جعبه و کارتن باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که با شرایط محصولی که قرار است در خود جای دهد، سازگار باشد. این امر به خصوص در مورد کارتن گوجه فرنگی صادراتی نیز صدق می کند.

بسته بندی گوجه

کارتن صادراتی  میوه  جهت گوجه به لحاظ مقبولیت در همه کشورها چه کشور های اروپایی و اسیایی روسیه ، قطر ، ترکیه ، عمان و….مورد تایید است.

تاثیر بسته بندی بر تجارت محصول، غیر قابل انکار است. قطعا یک بسته بندی شیک و مناسب بر روی فروش محصول و جذب خریدار، اثر بسیاری دارد. انتخاب کارتن بسته بندی منحصر به فرد و خلاقانه موجب می شود که بتوانید در راس بازار صادرات قرار بگیرید.

شروع مکالمه
جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان آماده پاسخگویی می باشند